lørdag 6. mars 2010

Nå har jeg endelig klart å tatt bilde av diverse jeg har strikket.
Det er vel 1 år siden jeg begynte å strikke, for
jeg er av den typen person som alltid må ha noe å gjøre.
Heldigvis så har jeg en mor som er flink å strikke,
så hun ble satt på oppgaven å lære opp datteren:)
Det tok meg en dag å strikke ferdig den første luen min,
det er den grønne, svarte og rosa luen.
Etter den første luen så bare ballet det på seg,
så nå har jeg strikket en del luer.
Jeg har store intensjoner om å strikke meg et par ullsokker og votter
men jeg har ikke hatt tid.
Jeg har strikket meg en vott, og gikk tom for garn,
så da ble det med den ene votten.
Jeg kan heller ikke bruke den fordi den er litt liten,
og fordi den mangler sin andre venn;-)
Disse pannebåndene har jeg heklet på pinne 4.
Det turkise er det første jeg heklet, og brukte bare noen timer.
Det er jeg veldig fornøyd med, passer til favoritt jakken min.
Jeg hadde strikket en lignende versjon av denne luen tidligere,
men venninnen min ønsket seg den, så den ble lovt bort.
Så kommer min lillebror og sier han ønsker seg en slik lue,
så dette er den han fikk i julegave.
Mønsteret av hjorten har jeg tatt fra et par sokker jeg har.
Jeg hadde prøvd å strikke hjort på den andre,
men resultatet ble en gris.
Så jeg er veldig fornøyd med resultatet på hjorten denne gangen!:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar